viernes, 28 de octubre de 2011

Capitulo 2

MUSICSHOW

CAPITULO SEGUNDO

Després de tot el “barullo” que es va montar en el capítol anterior, continuem  l´historia musical d´aquesta banda…

DIRECTOR:  Anem a ensayar marxes de prossesó per a tocar en Setmana  Santa. Posseu el “Cristo de las Sandalias” que la teniu en la carpeta de plàstic. (tic, tic,tic,tic) (batuta). Caixa, marca uns compasos i la saques.
CAIXA:  La saque?
TROMBONS: A vore que saques… “Bandarra”…que te coneixem…!!!
CAIXA:  Xé, que hi ha dones davant…
DONES MÚSIQUES: No…si  nosaltres no mos pasmem…sàcala,sàcala!!
CAIXA:  Ara no…que estic en cuaresma… ”pecadooooras”.
DIRECTOR:  Va, anem que es fa tard per a sopar!!
CAIXA: (redobland) Tracatrán…tracatrán…tracatrán, tan, tan.
TENOR: ¡¡MEC-MEC-MEEEECCKKK!!
DIRECTOR:  Xè, saxo tenor, que collons estás tocant?
TENOR: La que m´ha dit el trompa…la de San Pere…
DIRECTOR: Eixa no va!! Jo he dit la del Cristo de las Sandalias!!
TENOR: A mi m´ha dit el trompa que anava la de San Pere!!
TROMPA: Que no…que jo t´he dit que anava la de d´arrere…de la que hi havies posat…
TENOR: La de San Pere?
BANDA: LA DE D´ARREREEEEE!!!
TENOR: NO ME XILLEU, COLLONS…QUE JA VOS HE SENTIT!!!
DIRECTOR: Anem a sopar, que ja m´he cansat, tenim mitja horeta i sigueu puntuals, que tenen que venir les xiques de una cofradía de Sevilla a sentir una marxa al seu patró.
TIMBALERO: De quina cofradía son les xiques?
CAIXA:  Xiques???...Si son maricons perduts…del barri de la Giralda…
BOMBO:   La cofradía del patrón de los mariquitas…San AgarraPito de la Pishurra y del Culíto Mártir.
CAIXA:  Ja,ja,ja… timbalero…lleva “cuidao” que luego estarán d´arrer de tú sentint la marxa…i hay cada “Dracquin” d´eixos que tenen el pecho-lobo.
TIMBALERO: Tranquil, que m´arrimaré el cul a la paret.
PLATILLERO: Va anem p´afora a vore si li tirem els “trastos” a la xicona de la cantina que está molt bona i no te novio.
OBOE: Xè platillero!! Estaves per ahí?
PLATILLERO: He arribat fa 5 minuts.
OBOE:  Vá, contamos lo que te va pasar ahir en el treball…Ja,Ja,Ja…que he sentit uns rumors de per ahí…
PLATILLERO: Calla, calla…que a mi no en fá “grasia”
BOMBO, CAIXA I TIMBAL: Que et va pasar?
PLATILLERO:  Bueno…está bé…vos hu contaré…- Com ja sabeu, estic treballant d´electrisista, i per la nit també faig hores extres de portero d´un Frutiglup…com només que puc dormir cuatre horetes al día…
OBOE: Vinga, vinga no t´enrrolles…
PLATILLERO: Xé deixame que conte els detalls!!... – Ahir a mig dia estaba posant uns enxufes en la O.N.C.E.  i de repent, les tripes en van fer soroll i vaig entrar corrent al servei. Me va entrar “cagueta” i vaig “jinyar”. Entre “chorrete i chorrete”…estaba tan cansat que me vaig quedar dormint.
BOMBO: I  que te vas quedar tancat al edifici?
PLATILLERO: Que va!!... quan vaig ubrir els ulls, vaig mirar cap amunt i tenía un “Pishorro” a l´altura de la front.
OBOE Y PERCUSSIÓ: JA,JA,JA…. Com es aixó?
PLATILLERO:  Hi havia un sego que estaba intentant “pishar” i no sabia que jo estaba sentat al bater…; lo més fort va ser que del pasme que li vaig pegar va recuperar la vista, i ara, el director de l´O.N.C.E. vol denunciarme perque ha perdut un empleat.
OBOE: Com es que ha perdut un empleat?
PLATILLERO: Perque com el sego ja no está sego…ja no pot vendre cuponets…(crec que ara volía ser VIGILANT)

                                               CONTINUARÁ… “THE MUSICSHOW
J.M.R.B.

No hay comentarios: